poniedziałek, 3 czerwca 2013

I feel good ! ^.^

Dzisiejszy dzień mogę uznać za udany :) .
Wczoraj i przedwczoraj nie zrobiłam nic...tak wiem , obiecałam sobie od 1 czerwca ale jednak wyszło od 3, ta data nawet bardziej mi się podoba :) No ten teges, od czwartku idę do szkoły, za nikim jakoś specjalnie tam nie tęsknie ... ale tam przynajmniej miałam czym się zająć i nie musiałam myśleć o tvndnfvod  i  jbuoso. Ekhm...jeszcze chciałam wam polecić taką stronę :) :

http://www.telegraph.co.uk/health/healthnews/9816596/Interactive-calculator-do-you-win-or-lose-with-the-new-BMI.html

Na niej znajdziecie jak obliczyć swoje BMI według znanego nam sposobu, ale i też według ,,nowego". Myślę ze ten nowy jest lepszy ... dlaczego ? wydaje mi sie bardziej trafny...no i jest większy :) może dlatego że jestem niska ? hm... bo przy wyższych osobach wychodzi mniejszy :P Pamietam że wyczytałam to na jakimś fajnym blogu, niestety nie pamiętam adresu :(.
Mam nadzieję że ta informacja do czegoś sie wam przydała :D
Ps : Moje stare BMI : 21,1
      Nowe BMI : 21,7

                                                                                                                     Niko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz