wtorek, 30 kwietnia 2013

;D

Witam państwa, dzisiaj wtorek, 30 kwitnia, a ja zawitałam do was z newsami c;.
A owe newsy są takie, że np. moja babka od chemii (od korków) odebrała łaskawie telefon po dłuugim czasie i w najbliższy weekend idę na lekcję - co oznacza, że pomoże mi zaliczyć semestr ^_^ ( bo bylam przez I semestr w USA - to tak na marginesie, zeby nie wyszlo, że jestem jakąś złą uczennica :D), kolejny jest taki, że wczoraj odbyłyśmy z Niko 40 minutowy jogging i jest tak jak powinno byc, czyli obolałe miesnie, szczegolnie nog, przewietrzone płuca, no i przede wszystkim niesamowita SATYSFAKCJA. Dieta idzie całkiem dobrze. Moje dzisiejsze śniadanie to: trochę jagód z jogurtem naturalnym i małą ilością cukru, kawa inka z błonnikiem, kromka chleba razowego z twarożkiem almette z ziołami i pokrojona w paseczki papryka- do pochrupania ^_^ 

          





                   














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz