wtorek, 2 kwietnia 2013

Wita was Niko :D !

Moje Wymiary : 

Piersi : 84 cm
Talia : 68 cm
Biodra : 94 cm
Uda : 56 cm
Łydka : 35 cm
Waga : 55 kg
Wzrost : 1.60 m
BMI : 21,5



Moim glownym celem jest schudnac z ud ( conamniej z 6 cm ). To one zawsze wprawiaja mnie w depresje. Oczywiscie przydaloby sie rowniez zeby waga ( z 5 kg ) i pare cm w biodrach oraz talii tez spadlo. Dlatego chce walczyc XD chce wreszcie wyjsc z domu w krotkich spodenkach i wygladac dobrze. Chce sie sobie podobac. Probowalam kiedys juz wiele roznych diet i kazda konczylam po ok tygodniu atakiem na lodowke. Ale teraz jest inaczej, mam plan, cel i przedewszystkim wsparcie w mojej najlepszej przyjaciolce Alexis. Wierze, ze tym razem mi sie uda osiagnac wymarzony cel, nie ja to WIEM !!!

                                                                                                                        Niko 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz