sobota, 6 kwietnia 2013

Teraz kolej na Alexis

Hej! 
Wiem, miałam dodać swoje zdjęcia, pomiary itp. Ale nie mam czasu tego zrobić. Nawet teraz cudem udało mi się wpaść aby powiedzieć kilka rzeczy. Ale dodam je tak szybko jak to tylko możliwe. Na tę chwilę mogę powiedzieć, że po kilku dni diety oczyszczającej (tj. lekka dieta głównie złożona z sucharów, warzyw,owoców) zaczęłam stosować dietę "własną". Czyli jest to dieta, którą stosuję według swojego uznania. Tak naprawdę do tej oczyszczającej dodałam kilka składników( jogurty, musli,soki,WODA!, 1 kromka chleba razowego na dzień, ryż,twaróg, jajka, no i oczywiście zielona herbata <3). Co do ćwiczeń muszę przyznać, że jeszcze żadnych nie robiłam, ale obie z Niko zamierzamy podjąć się hardcorowym treningom naszej kochanej Ewy Chodakowskiej ( przykładowe linki na dole). Nie wiem czy uda mi się podołać takiej harówce, ale to się okaże. 

PS: Niko jest chora :c, mam nadzieje, że już czuje się lepiej i niedługo zawita do nas jakimś nowym postem  <3 ^_^

~Alexis




http://ewachodakowska.pl/ - strona Ewy ;)

Trzymajcie się chudzielce i grubaski!!! :* PEACE !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz